Frakt, retur og betaling

Retningslinjer for forsendelse og levering

Bestillinger sendes vanligvis innen 24 timer etter behandling, med forbehold om åpningstider og lagertilgjengelighet.

Det britiske fastlandet: Royal Mail 1st Class Post Service (vanligvis levering neste dag)
Storbritannia annet enn fastlandet (for eksempel det skotske høylandet): Royal Mail 1st Class Post Service (vanligvis 2-3 dagers levering)
Europa: Royal Mail Airmail Post Service
Resten av verden: Royal Mail International Service

Vær oppmerksom på at leveringstid for Europa og resten av verden kan variere fra land til land.



Garanti/Refusjon/Kansellering

30 dagers garanti gjelder for produktet ved normal bruk og underlagt bruksdokumentasjon. Bruk kontaktskjemaet vårt for å rapportere og feilsøke eventuelle problemer. Følg instruksjonene i e-posten fra kundeservice. Returner varen din for inspeksjon. Alle returnerte produkter er underlagt testing før de sendes ut. Når vi mottar ditt returnerte kjøp, vil vi kontakte deg for å bekrefte at vi har mottatt det og oppdatere deg videre. Vi vil bytte ut eller reparere komponenter etter eget skjønn. Det tar 14 dager å få utskiftet en erstatning. Forsikre deg om at alle returer er tilstrekkelig merket og pakket, da vi ikke kan returnere gjenstander som er tapt i posten eller er skadet på grunn av utilstrekkelig emballasje. Når du returnerer slike varer, må du få bevis på porto, da vi ikke kan holdes ansvarlige for varer som ikke kommer tilbake hit. Vennligst sørg for at detaljene dine er inkludert når du returnerer noen varer. Påfyll og e-væsker kan ikke returneres hvis de åpnes eller brukes av helsehygieniske grunner.

Eventuelle kanselleringer av bestillinger vil få full refusjon forutsatt at bestillingen ikke er sendt. Hvis bestillingen er sendt, har du 30 dager til å returnere bestillingen fra datoen du mottok den. Vi vil gi full refusjon når bestillingen er returnert til oss. Gi oss beskjed innen 14 dager etter kjøpet hvis du ønsker å kansellere og returnere bestillingen. Når du returnerer en vare, vil den valgte betalingsmåten på tidspunktet for kjøpet av varen din avgjøre hvordan refusjonen din behandles.



Returadresse

For å returnere en uønsket eller defekt vare, vennligst adresser den til E-Star Cigarette UK Ltd, 26 Warwick Road, Manchester, M35 0QQ. Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for kostnadene ved retur av varene, men at hvis produktet innehar feil, refunderer vi returkostnaden.



Betalingsalternativer

Betaling kan gjøres med større kreditt- eller debetkort. Betaling vil bli belastet og tømt fra kontoen din før forsendelse av varene dine eller levering av tjenesten til deg.

Alle kreditt-/debetkortinnehavere er underlagt valideringskontroller og autorisasjon fra kortutsteder. Vi kan dele din personlige informasjon med tredjeparter som er nødvendige for å gjøre det mulig for oss å utføre slike kontroller. Hvis utstederen av betalingskortet ditt nekter å godkjenne betaling til oss, er vi ikke ansvarlige for forsinkelse eller manglende levering.

Når bestillingen er fullført, vil du motta en e-postbekreftelse.

Navnet som vil vises på bank- eller kredittkortutskriften er 0018.no